»Ti izdelki imajo lahko manj kot 2 g sladkorja na 100 g živila, lahko pa neki izdelek, ki je mogoče označen z atraktivnimi trditvami o vsebnosti vitamina D, koristnosti za zdravje, morda tudi z oglaševanjem za otroke, včasih vsebuje tudi več kot 35 g sladkorja.«
»Mit, da so mobilni telefoni v prvi vrsti namenjeni mladim, smo na delavnicah poskušali razbiti in večinoma so se tudi starejši odločili za namestitev aplikacije VešKajJeš. Presenečeni so bili, da je ni težko uporabljati, in veseli, da jim bo v pomoč pri nakupih v trgovini.«
»Mladi so bili najbolj presenečeni nad slabšimi hranilnimi sestavami živil, ki so na veliko oglaševana na družbenih omrežjih in ki jih oglašujejo predvsem spletni vplivneži. Pri skeniranju črtne kode teh živil je na semaforju zasvetila rdeča, mladi pa so s tem dobili vpogled v slabšo kakovost teh živil.«
»Morebitni koristni učinki uživanja živil z nehranilnimi sladili so lahko kratkotrajni, še vedno pa vemo premalo o dolgotrajnih posledicah na zdravje odraslih in še posebej na zdravje otrok in mladostnikov.«
»Prav pri njih bi morali biti zelo previdni glede učinkov uživanja nehranilnih sladil na razvoj okusa, izbire živil in nadzora nad vnosom hrane.«